Wednesday, December 9, 2009

VEI FI SI TU UNUL DIINTRE El? UCB

"Dacă poporul meu.." (2 Cronld 7:14)
Nu cu mult timp în urmă cu toţii ne bucuram de o economie minunată. Extraordinar, cum se pot schimba vremurile? Preţurile exorbitante la combustibil ne fac să tragem maşinile pe dreapta, să parcăm consumatoarele de petrol şi să mergem cu autobuzul. Nu am auzit niciodată de "criza ipotecilor"; bursa a luat-o ameţitor în jos. Titlurile de ziare spun că un tsunami a lovit Burma şi că au murit 100.000 de oameni. China este lovită de cutremure şi mii de copii pier sub dărâmăturile şcolilor lor. Inundaţiile au lovit centrul şi alte teritorii din Anglia. Se pare că pătura securităţii noas¬tre a fost dată la o parte, iar zona noastră de confort a fost scuturată din temelii.
Dar există şi o alte versiune. Dacă asculţi, vei auzi: "Este timpul să-L căutăm pe Dumnezeu, să ne pocăim, să ne schimbăm modul de viaţă". Este un mesaj vechi pentru o generaţie nouă. "Dacă poporul Meu peste care este chemat Numele Meu se va smeri, se va ruga, şi va căuta Faţa Mea, şi se va abate de la căile lui rele, îl voi asculta din ceruri, îi voi ierta păcatul, şi-i voi tămădui ţara". Poate spui: "Dar lumea din jurul meu nu spune asta". Atunci analizează compania în care te găseşti! Domnul Isus a spus că atunci când un orb conduce pe un alt orb, amândoi cad în groapă.
Noi nu avem nevoie de o majoritate care să schimbe situaţia. Dumnezeu i-a spus lui Avraam că doar cincizeci de oameni cu inima curată vor putea salva Sodoma. Chiar şi într-o biserică îmbuibată unde se predică despre "ce va face Dumnezeu pentru tine şi cum să-L faci să te ajute" există o rămăşiţă care ştie ce însemnă trezirea şi cum să-L caute pe Dumnezeu până îl va găsi. întrebarea este: eşti unul dintre ei?

No comments: