Monday, October 6, 2008

Doctorul suprem

Doresc să merg mai departe cu mărturisirea experienţelor mele trăite cu Dumnezeu. La nici 3-4 ani după momentul întoarcerii mele la Domnul Isus Cristos, am experimentat o vindecare miraculoasă aşa cum citisem în cărţile celor ce au trăit minuni. Îmi amintesc că m-am simţit deoadată foarte rău. Aveam febră, nu-mi mai amintesc cât arăta termometrul, însă la scurt timp situaţia s-a înrăutăţit şi au început frisoanele. Tremuram foarte tare de frig, aşa că am hotărât să stau în pat, învelit cu o plapumă groasă pentru a mă încălzi. Fiind singur acasă nu am luat nici un medicament. În timp ce eram cu totul acoperit de frig, mi-am amintit că tocmai citisem într-o carte creştină, că atunci când treci prin momente critice sau eşti bolnav să îl lauzi pe Dumnezeu şi El te va elibera. Am coborât din pat, am luat chitara şi am început să cânt cu încredere singurele cântece creştine pe care le cunoşteam. Mi-am spus, “chiar dacă tremur de frig, eu tot îl laud pe Dumnezeu!”. Atunci s-a petrecut ceva uluitor şi foarte rapid. Am simţit ca o suflare care mi-a ieşit din gură, fără a fi comandată de mine. Imediat am presupus că frigurile m-au lăsat aşa cum citisem în Biblie despre vindecarea soacrei lui Petru. Aşa a fost. În clipele următoare frisoanele dispăruseră, mă simţeam foarte bine şi nu mai aveam deloc febră. Abia aşteptam să vină cineva acasă să-i spun despre miracolul care tocmai îl experimentasem. Am învăţat atunci cât este de important să îl lauzi pe Dumnezeu în orice situaţie. Când uiţi de problemele tale şi te focalizezi pe Creator, atunci experimentezi adevărata închinare. Atitudinea de victimă nu te ajută cu nimic. Însă închinarea însoţită de credinţă poate aduce mari minuni în viaţa ta. David spunea,
“El îţi iartă toate fărădelegile tale, El îţi vindecă toate bolile tale” Ps.103: 3, şi "Eu chem pe Domnul cel vrednic de laudă, şi sunt izbăvit de vrăjmaşii mei."2 Samuel 22: 4

No comments: